Рекламация

Благодарим Ви, че се запознавате с условията за подаване на рекламации към електронен магазин Mobifon.bg, собственост на ТЕЛЕСМАРТ ЕООД (ЕИК: 203774992, със седалище и адрес на управление: гр. София, р-н Красно село, бул.Ген.Тотлебен, 2, бл. -, вх. Г, ет. 1).

Настоящата информация е предоставена в съответствие с изискванията на Закон за защита на потребителите (ЗЗП) и има за цел да Ви информира относно реда и условията за упражняване на правото на рекламация.


 Правна основа

Съгласно чл. 112 – чл. 115 от ЗЗП, при несъответствие на стоката с договора за продажба, потребителят има право на рекламация.

Потребителят може да изисква:

  • безплатно отстраняване на несъответствието;
  • замяна на стоката с нова;
  • съразмерно намаляване на цената;
  • разваляне на договора и възстановяване на заплатената сума.

Рекламацията може да се предяви в срок до 2 години от доставката на стоката, като потребителят е длъжен да уведоми търговеца до 2 месеца след установяване на несъответствието.


1. Грешно доставена стока

При получаване на пратката, ползвайте задължително опцията „Преглед и тест“, когато е налична. В случай че установите, че е доставена различна от поръчаната стока, трябва:

  • незабавно, в присъствието на куриера, да уведомите търговеца по телефон или електронна поща;
  • да не приемате пратката, докато случаят не бъде съгласуван с представител на магазина.

При неспазване на тези изисквания, рекламации поради грешно доставена стока могат да не бъдат уважени, освен при доказване на доставена не по договор стока.


2.  Повредена, разопакована или счупена стока

При установяване на механични повреди, нарушена търговска опаковка или други видими дефекти по време на доставката и в присъствието на куриера, потребителят следва:

  • незабавно да се свърже с наш представител;
  • при невъзможност да установи връзка, да откаже приемане на пратката.

В противен случай ще се счита, че щетата е настъпила след доставката, поради което търговецът не носи отговорност съгласно чл. 122 от ЗЗП.


3.  Липсващ или несъответстващ аксесоар

В случай че липсва задължителен компонент или аксесоар, или същият е повреден/несъответстващ, потребителят трябва да сигнализира незабавно при доставката. Това е важно за доказване на наличието на несъответствие още при получаването на стоката.

Липсата на сигнал в този момент може да ограничи правата на потребителя, освен ако не се докаже, че дефектът е бил налице още при доставката.


 Как да подадете рекламация?

Рекламация се подава в писмен вид, като се изпраща на следните канали:

Препоръчително е да се приложат следните документи:

  • Номер на поръчка и/или товарителница;
  • Снимков материал на увредената или несъответстваща стока;
  • Кратко описание на установеното несъответствие;
  • Предпочитаният от клиента начин за разрешаване на рекламацията (ремонт, замяна, връщане и др.).

 Срокове

  • 14 дни – за отговор на подадена рекламация (чл. 113, ал. 4 от ЗЗП);
  • 30 дни – за изпълнение на удовлетворената претенция (чл. 113, ал. 5 от ЗЗП);

При неспазване на тези срокове, потребителят има право да развали договора и да иска възстановяване на сумата.


 Важна информация

Рекламации, основани на повреди вследствие на:

  • неправилна употреба;
  • механични или термични увреждания след доставка;
  • опит за неоторизиран ремонт, няма да бъдат уважени и търговецът не носи отговорност за такива случаи.

 Настоящата информация е неразделна част от Общите условия за ползване на сайта и трябва да се тълкува в съответствие с действащото законодателство на Република България.

 При въпроси – свържете се с нашия екип чрез страницата : ВРЪЗКА С НАС

Благодарим Ви, че пазарувате от Mobifon.bg!


Приятно пазаруване!